Кронда Юлія Вікторівна
Освіта: вища
Навчальний заклад:
Місце роботи: Менська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка
Посада: вчитель інформатики та математики
Звання/категорія: спеціаліст
Педагогічний стаж: 10 років
Проблема, над якою працюю: "Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження інтерактивних форм та методів навчання"
Моє кредо: ""Єдність у меті, свобода у творчості, у всьому - любов!"
Мої захоплення: кулінарія, вишивка бісером.
З чого почнемо? 
  Цей сайт створено для роздумів і 
обміном досвіду. «Чому навчати?» І «Як вчити?» - Питання, які 
неодноразово задає собі будь-який вчитель. Яке з них головне? 
  Вперше переступивши поріг школи, я б,
 не замислюючись, відповіла чому вчити. Таку установку отримала в 
університеті, цього вимагав час. Але наступ нового століття, нового 
десятиліття, швидко змінюється життя диктують свої умови. Інтернет, 
персональні комп'ютери, мобільні телефони міцно увійшли в наше життя. 
Події змінюють один одного, як кадри кінохроніки на великій швидкості, 
лавина інформації накриває з головою. І часто те, що було новим 
сьогодні, завтра неминуче застаріває. 
  Як вижити в цьому світі? Як використовувати ті знання, ту інформацію, які ми отримували в школі? 
  Академік Олександр Мінц стверджував: 
«Напханий знаннями, але не вміє їх використовувати учень нагадує 
фаршировану рибу, яка не може плавати». Зараз будь-яку інформацію можна 
отримати за лічені хвилини з комп'ютера або мобільного телефону, 
вийшовши в простори Інтернету, тому знання втрачають значимість в 
порівнянні з можливістю купувати і використовувати їх. Отже, педагог 
повинен в першу чергу, вчити створювати знання, використовувати їх для 
вирішення виникаючих проблем, оскільки у всіх сферах життєдіяльності 
найбільш цінні люди, здатні мислити і діяти нестандартно, що мають 
багатосторонній і оригінальний погляд на дійсність. Тому сьогодні, 
визначаючи головне питання своєї педагогічної діяльності, я вибираю: «Як
 вчити?». Саме він визначає інструментарій діяльності вчителя. А 
значить, характер досвіду, придбаного учнем. 
  Буду рада, якщо на сторінках цього 
сайту Ви знайдете щось цікаве. 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар