Про себе



     «Школа - найдивовижніша лабораторія, що нагадує калейдоскоп з різноманіттям загадкових і дивних візерунків, тому що в ній створюється неповторне і чудове майбутнє ...»
Кронда Юлія Вікторівна
Освіта: вища
Навчальний заклад:
Місце роботи: Менська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка
Посада: вчитель інформатики та математики
Звання/категорія: спеціаліст
Педагогічний стаж: 10 років
Проблема, над якою працюю: "Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження інтерактивних форм та методів навчання"
Моє кредо: ""Єдність у меті, свобода у творчості, у всьому - любов!"
Мої захоплення: кулінарія, вишивка бісером.


З чого почнемо? 

  Цей сайт створено для роздумів і обміном досвіду. «Чому навчати?» І «Як вчити?» - Питання, які неодноразово задає собі будь-який вчитель. Яке з них головне? 

  Вперше переступивши поріг школи, я б, не замислюючись, відповіла чому вчити. Таку установку отримала в університеті, цього вимагав час. Але наступ нового століття, нового десятиліття, швидко змінюється життя диктують свої умови. Інтернет, персональні комп'ютери, мобільні телефони міцно увійшли в наше життя. Події змінюють один одного, як кадри кінохроніки на великій швидкості, лавина інформації накриває з головою. І часто те, що було новим сьогодні, завтра неминуче застаріває. 

  Як вижити в цьому світі? Як використовувати ті знання, ту інформацію, які ми отримували в школі? 

  Академік Олександр Мінц стверджував: «Напханий знаннями, але не вміє їх використовувати учень нагадує фаршировану рибу, яка не може плавати». Зараз будь-яку інформацію можна отримати за лічені хвилини з комп'ютера або мобільного телефону, вийшовши в простори Інтернету, тому знання втрачають значимість в порівнянні з можливістю купувати і використовувати їх. Отже, педагог повинен в першу чергу, вчити створювати знання, використовувати їх для вирішення виникаючих проблем, оскільки у всіх сферах життєдіяльності найбільш цінні люди, здатні мислити і діяти нестандартно, що мають багатосторонній і оригінальний погляд на дійсність. Тому сьогодні, визначаючи головне питання своєї педагогічної діяльності, я вибираю: «Як вчити?». Саме він визначає інструментарій діяльності вчителя. А значить, характер досвіду, придбаного учнем. 

  Буду рада, якщо на сторінках цього сайту Ви знайдете щось цікаве.

Немає коментарів:

Дописати коментар