неділя, 20 листопада 2016 р.

Контрольна робота №1


Варіант 1
Початковий та середній рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна)
  1. Аудіальна інформація сприймається органами: а) нюху, б) смаку, в) зору,  г) слуху
  2. Відправка телеграми – це процес: а) пошуку, б) передавання, в) зберігання, г) опрацювання
  3. Пристрій для передавання звуку на великі відстані за допомогою електричних сигналів : а) плеєр, б) телефон, в) факс, г) диктофон
Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)
  1. Приклади звукового подання інформації: а) пісня, б) запах диму, в) оповідання, г) мовлення
  2. Вкажіть пристрої для передавання інформації: а) телефон, б) калькулятор, в) факс, г) ігрові приставки
  3. Інформація – це … а) відомості про предмет, що вас цікавить, б) дані та відомості, подані в різних формах, в) нові відомості, нові знання, г) точного визначення інформації не існує
Високий рівень навчальних досягнень
  1. Опишіть взаємозв’язок між поняттями інформація та повідомлення

Варіант 2
Початковий та середній рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна)
  1. Тактильна  інформація сприймається органами: а) смаку, б) зору,  в) дотику,  г) слуху
  2. Розв’язування задач з математики  – це процес: а) пошуку, б) передавання, в) зберігання, г) опрацювання
  3. Переносний пристрій для відтворення звукових та відеозаписів : а) диктофон, б) ігрові приставки, в) плеєр, г) факс
Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)
  1. Приклади графічного подання інформації: а) гуркіт грому, б) креслення, в) казка, г) фотографія
  2. Вкажіть пристрої для пошуку інформації: а) фотокамера, б) комп’ютер, в) факс, г) навігатор
  3. Повідомлення  – це … а) відомості про предмет, що вас цікавить, б) дані та відомості, подані в різних формах, в) різні форми подання інформації, г) інформація, що зафіксована на носії
Високий рівень навчальних досягнень
  1. Опишіть взаємозв’язок між поняттями повідомлення і дані


Немає коментарів:

Дописати коментар