Тема уроку: Практична робота 
«Використання формул в електронних таблицях»
Мета уроку: Навчальна: розвивати практичні уміння та навички щодо опрацювання
табличної інформації за допомогою формул.
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, пізнавальні здібності
до роботи з електронними таблицями; формувати навички розв’язування задач.
Виховна: виховувати інформаційну культуру; всебічно
розвинуту людину, яка здатна синтезувати знання різних предметних галузей для
розв’язання існуючих завдань.
Тип уроку: Практична робота.
Обладнання: Комп’ютери, MS Office Excel, файл Успішність з
завданнями практичної роботи, проектор, презентація «Використання формул в
електронних таблицях».
Хід уроку:
І. Організаційний момент
1. Вхід у клас, привітання.
2. Перевірка присутніх.
3. Підготовка робочих місць до роботи.  
4. Оголошення теми та мети уроку.
Учитель: На сьогоднішньому уроці ми переходимо до застосування набутих вами знань з теми
«Використання
формул в електронних таблицях». То ж відкрийте свої
зошити і запишіть сьогоднішнє число і тему уроку: «Використання
формул в електронних таблицях».
ІІ. Проведення інструктажу з техніки безпеки з відповідним записом до журналу
!!! Чітке дотримання правил техніки безпеки !!!
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Під час проведення уроку на всіх його
етапах використовується презентація «Використання формул в електронних
таблицях».
Бесіда за питаннями:
- Що таке формула?
 - Посилання у формулах можна задавати різними способами. Назвіть їх.
 - Яке призначення кнопки Автосума на вкладці Формули?
 - Що відбувається при копіюванні формул?
 - Чим відрізняються абсолютні та відносні адреси клітинок?
 - Яким символом позначають абсолютні адреси?
 
- правильна формула;
 - формула з помилкою;
 - виправлена формула.
 
IV. Виступ учня до 5 хвилин з теми: "Історичні відомості (або цікаві факти) про ідеї створення та вдосконалення програми MS Office Excel".
V. Практична робота
Практична робота
№ 7 «Використання
формул в електронних таблицях»
| № п/п | Завдання | Кількість балів | 
| 1 | 2 | 3 | 
| 1 |  
 У створеній таблиці провести обчислення за формулами знаходження 
максимального, мінімального, середнього значень та суми в клітинках, де 
містяться "знаки питання". | 8 балів | 
| 2 |  
 Пропонується скріншот створеної таблиці. Створити і провести необхідні 
підрахунки за формулами в клітинках де присутній "знак питання". | 10 балів | 
| 3 |  
 Є скріншот створеної таблиці квадратів двоцифрових чилел. Створити 
таблицю квадратів , використовуючи лише одну комбіновану формулу та її 
скопіювати в усі клітинки. | 2 бали | 
Файл Успішність на кожному аркуші з
завданнями містить табличку з клітинкою, в яку учитель виставляє оцінку за
конкретне завдання. На 4-му аркуші знаходиться таблиця з оцінкою – результатом
уроку, який автоматично підрахований.
Після виконання
учнями одного завдання проводиться вправа-розвантаження для очей, яка
проектується на екран (слайд презентації з рухомими об’єктами).
VI. Підведення підсумків уроку
Заповнення таблиць підсумків практичної роботи. 
Оголошення обґрунтованих результатів.
- Ну що ж, ми сьогодні з вами досить непогано
попрацювали, здобули основні поняття табличного процесора та електронної
таблиці, розглянули їх застосування.
Учні відповідають на запитання:
- Чого я навчився на цьому уроці?
 - Де я можу застосувати свої знання?
 
На мою думку мети нашого сьогоднішнього
заняття досягнуто. Чи є в когось до мене запитання?
VII. Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар