середа, 7 березня 2018 р.

Практична робота 6


Практична робота 6

Тема:Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм у текстовий документ

Мета уроку:
ü навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Текстовий процесор»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
ü розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, навички роботи із текстовим документом;
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Завдання 1. Фрукти та овочі.(початковий-середній рівень)

1.     Відкрий папку:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\
Створи в ній вкладену папку Практична робота №8. Завантаж текстовий процесор Microsoft Word
2.     У текстовому документі Овочі, що зберігається в папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 25\
міститься малюнок. За допомогою інструмента Обтинання обітни зображення так, щоб залишилась лиш є його частин а відповідно до назви текстового документа.
3.     Задай такі значення параметрів форматування малюнка; обтікання – навколо рамки, горизонтальне вирівнювання – справа
4.     Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\Практична робота №8\

Завдання 2. Символіка (достатній)

1.     Відкрий файл Символіка, що зберігається в папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 25\
2.      До тексту, що міститься в документі, додай зображення та розмісти їх за зразком.
3.     Потрібні зображення містяться в папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 25\
4.     Переглянь документ у режимі попереднього перегляду та збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\Практична робота №8\

Завдання 2. Схема/діаграма.(високий)

1.     Відкрий файл Схеми до уроків, що зберігається є папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 25\
2.     Використовуючи план уроку – текст, що міститься в текстовому документі, створи схему/діаграму, як показано на малюнку.
3.     Текст, необхідний для введення в елементи діаграми, перемісти за допомогою буфера обміну з тексту документа
4.     Збережи результати роботи у файлі з тим самим іменем у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\Практична робота №8\
5.     Закрий всі відкриті вікна.
Повідом вчителя про завершення роботи.

Додаткове завдання:
Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»,
Марія Розумниця.
6-А клас.
Команда Бобреня.
У документі для даного тексту зміни форматування тексту: шрифт,розмір, накреслення, інтервал, колір – за зразком.
1.     Виділи перші два рядки документа – фрагмент тексту Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер», і встанови потрібні значеня параметрів форматування: шрифт-Verdana, стиль накреслення – курсив, колів символів - білий
2.     Виділи текстовий фрагмент Марія Розумниця. І встановити: шрифт-Arial, розмір тексту 16пт, колір червоний.Інтервал між літерами- розріджений, з кроком 1пт
3.     Виділи фрагмент тексту 6-А клас.
Встановити: розмір шрифту - 16пт, колір тексту-синій, накреслення - напівжирне.
4.     Виділи фрагмент тексту Команда Бобреня.
Встановити: розмір шрифту - 16пт, колір тексту-темно-синій, накреслення - напівжирне.
5.     Виділи фрагмент тексту www.bober.net.ua.
Встановити:  колір тексту-синій, підкреслення - тонкою лінією.
6.     Для малюнку задати обтікання текстом - по контуру
7.     Зберегти результат роботи.

Додатки
Завдання1


Завдання2
Державний Гімн України
(офіційна версія)

"Ще не вмерла Україна"
Ще не вмерла України, ні слава, ні воля,
Ще нам, браття українці, усміхнеться доля.
Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Приспів:
Душу й тіло ми положим за нашу свободу,

Завдання 3
План уроку:
         З яких команд може складатися програма в середовищі Сретч
         Як зміниити виконавця в середовищі Скретч
         Скільки виконавців можна використовувати в проекті Скретч


Немає коментарів:

Дописати коментар