Календарне планування з інформатики в
5-А, 5-Б, 5-В класах
 (1 година на
тиждень, усього –35 годин )
| 
    
№ уроку 
 | 
   
    
Тема уроку 
 | 
   
    
Дата проведення  
 | 
   
    
Дата скоригована 
 | 
   
    
Кількість годин 
 | 
  |||||||||
| 
    
5-А  
 | 
   
    
5- В  
 | 
   
    
5-Б  
 | 
   
    
5-А  
 | 
   
    
5- В  
 | 
   
    
5-Б  
 | 
  ||||||||
| 
   
І семестр (16 годин) 
 | 
 |||||||||||||
| 
   
І. Інформація та повідомлення. Інформаційні
  процеси (4 год) 
 | 
 |||||||||||||
| 
   
1 
 | 
  
   
Інформація. Повідомлення. Способи
  подання повідомлень  
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
2 
 | 
  
   
Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання
  та пошук повідомлень 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
3 
 | 
  
   
Дані. Пристрої, що використовуються
  для роботи з даними 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
4 
 | 
  
   
Контрольна
  робота № 1 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
Тематична атестація 1 
 | 
 |||||||||||||
| 
   
ІI. Основи роботи з комп’ютером (10 год) 
 | 
 |||||||||||||
| 
   
5 
 | 
  
   
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення,
  зберігання, виведення), їх
  призначення 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
6 
 | 
  
   
Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні,
  планшети, комунікатори) 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
7 
 | 
  
   
Правила поведінки в комп'ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
8 
 | 
  
   
Об’єкти та їх класифікація.  Властивості об’єктів, значення
  властивостей. Об’єкти навколо нас. 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
9 
 | 
  
   
Робочий стіл. Меню, їх призначення. Види меню. Поняття про
  програму.  
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
10 
 | 
  
   
Запуск програми на виконання. Завершення роботи з програмою. Вікно програми, основні об’єкти вікна. 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
11 
 | 
  
   
Операції над вікнами. Практична робота 1. Робота з вікнами та їх об’єктами 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
12 
 | 
  
   
Поняття про файл і каталог (папку), їх імена. Перегляд списків
  імен файлів і папок 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
13 
 | 
  
   
Практична робота 2.
  Робота з клавіатурним тренажером.
  Підготовка до контрольної роботи 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
14 
 | 
  
   
Контрольна робота № 2 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
ІIІ. Графічний редактор (9 год) 
 | 
 |||||||||||||
| 
   
15 
 | 
  
   
Поняття графічного редактора, його призначення.  Середовище растрового графічного
  редактора. 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
| 
   
16 
 | 
  
   
Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти
  та їх властивості. 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 |||||
Немає коментарів:
Дописати коментар