Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 7-А, 7-В класів
| 
   
№ уро-ку 
 | 
  
   
Дата 
уроку 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Примітки 
 | 
 
| 
   
Тема 1. Електронне листування 
 | 
 |||
| 
   
1.                     
    
 | 
  
   
Правила поведінки і безпеки
  життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. 
Поштова служба Інтернету. Електронна
  скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.
  Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
2.                     
    
 | 
  
   
Вкладання
  файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила
  безпечного користування електронною скринькою. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
3.                     
    
 | 
  
   
Використання адресної книжки та
  списків розсилання.  Операції над
  папками та листами. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
4.                     
    
 | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 1.
  Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
Тема 2.
  Моделювання 
 | 
 |||
| 
   
5.                     
    
 | 
  
   
Поняття моделі. Поняття предметної
  галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця,
  формули, схеми та ін. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
6.                     
    
 | 
  
   
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
  інформаційних моделей. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
7.                     
    
 | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 2. Побудова
  інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №1 з теми: «Моделювання» 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
Тема 3.
  Алгоритми з повторенням і розгалуженням 
 | 
 |||
| 
   
8.                     
    
 | 
  
   
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна
  структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у
  визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
9.                     
    
 | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 3.
  Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
10.                 
    
 | 
  
   
10.11 
 | 
  
   
Висловлювання.
  Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». 
 | 
  
   | 
 
| 
   
11.                 
    
 | 
  
   
17.11 
 | 
  
   
Алгоритми
  з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та
  виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
12.                 
    
 | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 4. Складання
  та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
13.                 
    
 | 
  
   
Цикли
  з передумовою. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
14.                 
    
 | 
  
   
Складання
  та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
15.                 
    
 | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 5.
  Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі
  Scratch. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
16.                 
    
 | 
  
   
Контрольна робота №2 з теми:
  «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
Тема 4.  Табличний
  процесор 
 | 
 |||
| 
   
17.                 
    
 | 
  
   
Таблиці, електронні таблиці. Табличний
  процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти
  електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного
  процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження
  електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
  процесора. 
 | 
  
   | 
 |
| 
   
18.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Уведення даних до комірок: текст, число.
  Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
  Автозаповнення. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
19.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
  Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
20.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у
  середовищі табличного процесора. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
21.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Правила запису формул у табличному процесорі.
  Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
  копіюванні. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
22.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Використання вбудованих функцій: сума, середнє
  значення, min, max. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
23.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної
  таблиці. Використання вбудованих функцій. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
24.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти
  і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
  середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
25.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
  на діаграмі. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
26.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Контрольна
  робота №3 з теми: «Табличний процесор» 
 | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 5. Розв’язування компетентнісних
  задач 
 | 
 |||
| 
   
27.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Поняття про розв'язування задач в різних
  галузях діяльності людини. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
28.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Карти знань, їх
  призначення. Редактор карт знань. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
29.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Розв’язування
  компетентнісних задач. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
30.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 6. Виконання індивідуальних
  навчальних проектів 
 | 
 |||
| 
   
31.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
  задачі. Розробка плану виконання проекту. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
32.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
  числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
  фізика,  хімія, біологія, географія,
  тощо) 
 | 
  
   | 
 
| 
   
33.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Виконання індивідуальних навчальних проектів. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
34.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Захист проекту. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
35.                 
    
 | 
  
   | 
  
   
Повторення і систематизація навчального
  матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок. 
 | 
  
   | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар