Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 7-А, 7-В класів
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Електронне листування
|
|||
1.
|
Правила поведінки і безпеки
життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна
скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.
Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.
|
|
|
2.
|
Вкладання
файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила
безпечного користування електронною скринькою.
|
|
|
3.
|
Використання адресної книжки та
списків розсилання. Операції над
папками та листами.
|
|
|
4.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 1.
Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
|
|
|
Тема 2.
Моделювання
|
|||
5.
|
Поняття моделі. Поняття предметної
галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця,
формули, схеми та ін.
|
|
|
6.
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей.
|
|
|
7.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 2. Побудова
інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №1 з теми: «Моделювання»
|
|
|
Тема 3.
Алгоритми з повторенням і розгалуженням
|
|||
8.
|
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна
структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у
визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
|
|
|
9.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 3.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
|
|
10.
|
10.11
|
Висловлювання.
Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше».
|
|
11.
|
17.11
|
Алгоритми
з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та
виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
12.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 4. Складання
та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
|
13.
|
Цикли
з передумовою.
|
|
|
14.
|
Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
|
15.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 5.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі
Scratch.
|
|
|
16.
|
Контрольна робота №2 з теми:
«Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
|
|
Тема 4. Табличний
процесор
|
|||
17.
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний
процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти
електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного
процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження
електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
процесора.
|
|
|
18.
|
|
Уведення даних до комірок: текст, число.
Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
Автозаповнення.
|
|
19.
|
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
|
20.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у
середовищі табличного процесора.
|
|
21.
|
|
Правила запису формул у табличному процесорі.
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
копіюванні.
|
|
22.
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє
значення, min, max.
|
|
23.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій.
|
|
24.
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти
і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|
25.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
на діаграмі.
|
|
26.
|
|
Контрольна
робота №3 з теми: «Табличний процесор»
|
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних
задач
|
|||
27.
|
|
Поняття про розв'язування задач в різних
галузях діяльності людини.
|
|
28.
|
|
Карти знань, їх
призначення. Редактор карт знань.
|
|
29.
|
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
|
30.
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
Тема 6. Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
|||
31.
|
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|
32.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія,
тощо)
|
|
33.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|
34.
|
|
Захист проекту.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар