вівторок, 26 вересня 2017 р.

10 клас календарне планування

№ уро-ку
Кількість годин
Тема уроку
Дата
уроку
Дата скоригована
 Тема 2. Текстовий процесор (10 годин)


1
Поняття про  шаблон документа, створення документа за допомогою майстра.



1
Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок.



1
Графічні зображення в текстових документах



1
Таблиці в текстових документах.




1
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.



1
Використання стилів, поняття про схему документа. Перегляд документа в різних режимах. Стилі та їх використання.



1
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документа.



1
Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів.



1
Практична робота №3. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів.



1
Урок узагальнення з теми «Текстовий процесор»



Тема 5. Служби Інтернету (6 годин)


1
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. Етикет електронного листування.



1
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація серед папок, вилучення повідомлень, вкладання файлів.




1
Практична робота №4. Електронне листування через веб-інтерфейс.



1
Робота з поштовим клієнтом: управління обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, вилучення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилання, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів.



1
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.




1
Практична робота № 5. Обмін миттєвими повідомленнями.


Немає коментарів:

Дописати коментар