№ уро-ку
|
Кількість годин
|
Тема уроку
|
Дата
уроку
|
Дата скоригована
|
Тема 1. Інформаційні
технології у суспільстві (2 години + 1 резерв)
|
|
|||
|
1
|
Інформатика та інформаційні технології
|
|
|
|
1
|
Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси і системи
|
|
|
Тема 2. Мережеві технології (4 години)
|
|
|||
|
1
|
Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах.
|
|
|
|
1
|
Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет.
|
|
|
|
1
|
Сучасні сервіси Інтернету
|
|
|
|
1
|
Інструменти пошуку в Інтернеті.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин)
|
|
|||
|
1
|
Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації.
|
|
|
|
1
|
Використання схем і діаграм у презентаціях.
|
|
|
|
1
|
Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Практична робота №2. Проектування та розробка презентацій за
визначеними критеріями. Елементи
керування презентаціями.
|
|
|
|
1
|
Додавання відео- та аудіоданих у презентацію.
|
|
|
|
1
|
Елементи анімації у презентаціях. Практична
робота №3. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими
ефектами та мовним супроводом.
|
|
|
|
1
|
Управління показом презентацій. Друкування презентації.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години)
|
|
|||
|
1
|
Основи захисту даних у комп’ютерних системах.
|
|
|
|
1
|
Безпека в Інтернеті.
|
|
|
|
1
|
Безпечне зберігання даних.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №4. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин)
|
|
|||
|
1
|
Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей.
|
|
|
|
1
|
Етапи комп’ютерного моделювання.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №5. Комп’ютерне моделювання.
|
|
|
|
1
|
Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань.
|
|
|
|
1
|
Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів. Збереження, відкривання та закривання карти
знань
|
|
|
|
1
|
Редагування карти знань. Керування показом карти знань.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (10 години + 2 резерв)
|
|
|||
|
1
|
Поняття табличної величини.
|
|
|
|
1
|
Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.
|
|
|
|
1
|
Алгоритм опрацювання табличних величин
|
|
|
|
1
|
Відображення даних у табличній формі
|
|
|
|
1
|
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №6. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за
заданими умовами.
|
|
|
|
1
|
Найбільший і найменший елементи табличної величини.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині.
|
|
|
|
1
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
|
|
1
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників
|
|
|
|
1
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою інших примітивів.
|
|
|
|
1
|
Опрацювання табличних величин
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 7. Комп’ютерні публікації (5 годин)
|
|
|||
|
1
|
Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій.
|
|
|
|
1
|
Робота з графічними і текстовими об’єктами
|
|
|
|
1
|
Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.
|
|
|
|
1
|
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх
об’єктів.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання
результатів самостійного дослідження.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний
редактор (6 годин)
|
|
|||
|
1
|
Основні поняття комп’ютерної графіки.
|
|
|
|
1
|
Знайомство з векторним графічним редактором.
|
|
|
|
1
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень
|
|
|
|
1
|
Практична робота №10. Створення простих векторних зображень.
|
|
|
|
1
|
Опрацювання векторних зображень
|
|
|
|
1
|
Практична робота №11. Створення складених векторних зображень.
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 9. Створення персонального навчального середовища.
(8 годин + 1
резерв)
|
|
|||
|
1
|
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для
зберігання даних.
|
|
|
|
1
|
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з
використанням онлайн-форм.
|
|
|
|
1
|
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.
|
|
|
|
1
|
Конструювання сайтів.
|
|
|
|
1
|
Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
|
|
|
|
1
|
Розмітка гіпертексту засобами HTML
|
|
|
|
1
|
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках.
|
|
|
|
1
|
Створення таблиць засобами HTML
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач.
Виконання колективного навчального проекту. (7+8 годин)
|
|
|||
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні
технології у суспільстві»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та
алгоритми їх опрацювання»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка.
Векторний графічний редактор»
|
|
|
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального
навчального середовища»
|
|
|
|
1
|
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних і групових проектів.
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних і групових проектів.
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних і групових проектів.
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних і групових проектів.
|
|
|
|
1
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів.
|
|
|
|
1
|
Захист проектів.
|
|
|
|
1
|
Тематичне
оцінювання
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|
|
«Людина в XXI столітті, який не буде вміти користуватися ЕОМ, буде подібний людині ХХ століття, не вміло ні читати, ні писати»
вівторок, 26 вересня 2017 р.
9 клас календарне планування
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар