| 
   
№ уро-ку 
 | 
  
   
Кількість годин 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Дата 
уроку 
 | 
  
   
Дата скоригована 
 | 
 
| 
   
Тема 1.  Інформаційні
  технології у суспільстві (2 години + 1 резерв) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інформатика та інформаційні технології 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси і системи 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 2. Мережеві технології (4 години) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Сучасні сервіси Інтернету 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструменти пошуку в Інтернеті. 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Використання схем і діаграм у презентаціях. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Практична робота №2. Проектування та розробка презентацій за
  визначеними критеріями.  Елементи
  керування презентаціями. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Додавання відео- та аудіоданих у презентацію. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Елементи анімації у презентаціях. Практична
  робота №3. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими
  ефектами та мовним супроводом. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Управління показом презентацій. Друкування презентації. 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Основи захисту даних у комп’ютерних системах. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Безпека в Інтернеті. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Безпечне зберігання даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №4. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера. 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Етапи комп’ютерного моделювання. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №5. Комп’ютерне моделювання. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів.  Збереження, відкривання та закривання карти
  знань 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Редагування карти знань. Керування показом карти знань. 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (10 години + 2 резерв) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Поняття табличної величини.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Алгоритм опрацювання табличних величин 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Відображення даних у табличній формі 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №6. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за
  заданими умовами. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Найбільший і найменший елементи табличної величини. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою інших примітивів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Опрацювання табличних величин 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 7. Комп’ютерні публікації  (5 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Робота з графічними і текстовими об’єктами 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх
  об’єктів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання
  результатів самостійного дослідження. 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний
  редактор (6 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Основні поняття комп’ютерної графіки. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Знайомство з векторним графічним редактором.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №10. Створення простих векторних зображень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Опрацювання векторних зображень 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №11. Створення складених векторних зображень.  
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 9. Створення персонального навчального середовища.
  (8 годин + 1
  резерв) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для
  зберігання даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з
  використанням онлайн-форм. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Конструювання сайтів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розмітка гіпертексту засобами HTML 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Створення таблиць засобами HTML 
Тематичне
  оцінювання 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. 
Виконання колективного навчального проекту. (7+8 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні
  технології у суспільстві» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та
  алгоритми їх опрацювання» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка.
  Векторний графічний редактор» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального
  навчального середовища» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних і групових проектів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних і групових проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних і групових проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних і групових проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Захист проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Тематичне
  оцінювання 
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
«Людина в XXI столітті, який не буде вміти користуватися ЕОМ, буде подібний людині ХХ століття, не вміло ні читати, ні писати»
вівторок, 26 вересня 2017 р.
9 клас календарне планування
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар