| 
   
№ уро-ку 
 | 
  
   
Кількість годин 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Дата 
уроку 
 | 
  
   
Дата проведення 
 | 
 
| 
   
Тема 1. Електронне листування (4 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. 
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.
  Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
  Надсилання та отримання повідомлень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного
  листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Використання адресної книжки та списків розсилання.  Операції над папками та листами. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота
  1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання
  інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
  інформаційних моделей. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота
  2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Базова
  алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з
  повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Алгоритми
  з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі
  Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   
Інструктаж
  з БЖД. Практична робота 3.  Складання та виконання алгоритмів з
  повторенням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Висловлювання.
  Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження.
  Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота
  4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі
  Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
  середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та
  виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Урок узагальнення з теми
  «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Тема 4.  Табличний
  процесор (8 годин) 
 | 
  
   | 
 |||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор,
  його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної
  таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора.
  Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної
  книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування
  даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
  Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6.
  Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного
  процесора. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Правила запису формул у табличному процесорі.
  Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
  копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min,
  max. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
  Використання вбудованих функцій. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і
  властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
  середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на
  діаграмі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Урок узагальнення  з теми «Табличний процесор» 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Розв’язування
  компетентнісних задач. (8 год) 
 | 
 ||||
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Розв’язування компетентнісних задач. Змістовний
  аналіз формулювання задачі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Побудова інформаційної моделі 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Пошук інформаційних матеріалів 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Подання результатів розв’язання задачі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
  задачі. Розробка плану виконання проекту. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
  числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
  фізика,  хімія, біологія, географія,
  тощо) 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Виконання індивідуальних навчальних проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Захист проекту. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Підсумковий
  узагальнюючий урок. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
1 
 | 
  
   
Повторення
  і систематизація навчального матеріалу за рік 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
«Людина в XXI столітті, який не буде вміти користуватися ЕОМ, буде подібний людині ХХ століття, не вміло ні читати, ні писати»
вівторок, 26 вересня 2017 р.
7 клас календарне планування
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар