№ уро-ку
|
Кількість годин
|
Тема уроку
|
Дата
уроку
|
Дата проведення
|
Тема 1. Електронне листування (4 годин)
|
|
|||
|
1
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.
Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
Надсилання та отримання повідомлень.
|
|
|
|
1
|
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного
листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
|
|
|
|
1
|
Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
|
|
|
|
|
|||
|
1
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання
інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
|
|
|
1
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
|
|
|
|
|
|||
|
1
|
Базова
алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з
повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
|
|
|
|
1
|
Алгоритми
з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі
Scratch.
|
|
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з
повторенням у середовищі Scratch.
|
|
|
|
1
|
Висловлювання.
Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше».
|
|
|
|
1
|
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження.
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі
Scratch.
|
|
|
|
1
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Scratch.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та
виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
|
|
1
|
Урок узагальнення з теми
«Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
|
|
Тема 4. Табличний
процесор (8 годин)
|
|
|||
|
1
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор,
його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної
таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора.
Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної
книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
|
|
|
|
1
|
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування
даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
|
|
|
|
1
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6.
Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного
процесора.
|
|
|
|
1
|
Правила запису формул у табличному процесорі.
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min,
max.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
Використання вбудованих функцій.
|
|
|
|
1
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і
властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|
|
|
1
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на
діаграмі.
|
|
|
|
1
|
Урок узагальнення з теми «Табличний процесор»
|
|
|
Розв’язування
компетентнісних задач. (8 год)
|
||||
|
1
|
Розв’язування компетентнісних задач. Змістовний
аналіз формулювання задачі.
|
|
|
|
1
|
Побудова інформаційної моделі
|
|
|
|
1
|
Пошук інформаційних матеріалів
|
|
|
|
1
|
Подання результатів розв’язання задачі.
|
|
|
|
1
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія,
тощо)
|
|
|
|
1
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|
|
|
1
|
Захист проекту.
|
|
|
|
1
|
Підсумковий
узагальнюючий урок.
|
|
|
|
1
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік
|
|
|
«Людина в XXI столітті, який не буде вміти користуватися ЕОМ, буде подібний людині ХХ століття, не вміло ні читати, ні писати»
вівторок, 26 вересня 2017 р.
7 клас календарне планування
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар