№ п\п 
 | 
  
Кількість годин 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Дата 
уроку 
 | 
  
Дата скоригована 
 | 
 
Тема 1. Інформаційні процеси та системи (8 годин) 
 | 
  ||||
1 
 | 
  
Інформація, дані, повідомлення.
  Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті
  сучасної людини. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Апаратна і
  програмна складові інформаційної системи. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Комп'ютер
  як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Складові
  комп’ютерів та їхнє призначення.  
Практична робота №1 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Операційна
  система та її інтерфейс. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Файли,
  папки та операції над ними 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична робота №2. Файли, папки та
  операції над ними 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Безпека
  життєдіяльності при роботі з комп'ютером 
Тематичне оцінювання 
 | 
  |||
Тема 2. Мережеві
  технології та Інтернет (6 годин) 
 | 
  ||||
1 
 | 
  
Комп’ютерні
  мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Пошук
  інформації в Інтернеті.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Безпечне
  користування Інтернетом. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична робота 3.Завантаження даних з
  Інтернету. Авторське право.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Критичне
  оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Використання
  мережі Інтернет для навчання 
Тематичне оцінювання 
 | 
  |||
Тема 3. Опрацювання
  текстових даних (7 годин) 
 | 
  ||||
1 
 | 
  
Об’єкти та
  їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне
  забезпечення для опрацювання текстів.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Основні
  об'єкти текстового документа.  
(Підведення підсумків навчання за 1 семестр) 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Введення,
  редагування та форматування символів і абзаців 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Додавання
  зображень із файлу та їх форматування.  
Практична робота 4. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Додавання,
  редагування та форматування таблиць.  
Практична робота 5. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Однорівневі
  списки. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Сторінки
  документа та їх форматування. Підготовка документа до друку.
  Друк документа 
Тематичне оцінювання 
 | 
  |||
Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин) 
 | 
  ||||
1 
 | 
  
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Способи
  опису алгоритму. Програма 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Середовище
  опису Scratch й виконання алгоритмів 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Лінійні
  алгоритми. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична
  робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Алгоритми з
  розгалуженнями. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Алгоритмічна структура
  розгалуження. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Реалізація алгоритмів з
  розгалуженням у середовищі Скретч. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична робота 7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та
  повторенням у середовищі Скретч.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична
  робота 8. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Цикли з лічильником. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Цикли з умовою. 
 | 
  |||
1 
 | 
  
Практична
  робота 9. Складання програм з
  повторенням у середовищі Скретч.  
 | 
  |||
1 
 | 
  
Самостійна практична робота
  з теми «Алгоритми і програми».  
Тематичне
  оцінювання  
 | 
  |||
«Людина в XXI столітті, який не буде вміти користуватися ЕОМ, буде подібний людині ХХ століття, не вміло ні читати, ні писати»
понеділок, 25 вересня 2017 р.
5 клас
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар