6-В Шеметов І.
19.03
19.03
Працювати в програмі Scratch, якщо є можливість завантажити програму
Завантажити можна за посиланням:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AIrlt8Q9SXuZQKY&cid=2D23D7F4A8E34A61&id=2D23D7F4A8E34A61%21148&parId=2D23D7F4A8E34A61%21105&action=locate
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
Урок 5. Вкладені алгоритмічні структури розгалудження.
Тестова робота
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
Урок 5. Вкладені алгоритмічні структури розгалудження.
Відео пояснення до пункту 3.3 (Вкладені розгалуження)
Конспект з завданнями
02.04
Урок 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалудження.
Завдання
Завдання
Завдання. М’ячі.
Під час проведення концертів часто використовують світлові ефекти. Склади проект, у якому три кольорові кульки будуть змінювати свій колір та опускатись зверху-донизу з різною швидкістю. Якщо на клавіатурі натискати клавішу 1, то перша кулька буде підніматись вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде підніматись. Якщо кульки торкаються нижньої межі сцени – вони зникають.
Завдання. Гра.
У середовищі Скретч сплануй та створи гру, у якій за допомогою дощечки чорного кольору (як на малюнку), яку можна рухати вліво-вправо стрілками на клавіатурі, відбивають м'яч. М'яч у довільному напрямку відбивається як від стін, так і від дощечки. Якщо м'яч торкається червоної лінії внизу – гра припиняється. На початку гри можна обрати два рівні – легкий, коли дощечка широка та м'яч рухається не швидко, або складний – розмір дощечки зменшується, а швидкість руху м'яча збільшується.
16.04
Урок 7. Інструктаж з БЖД. Створення проекту.
Практична робота. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. 6 клас
Завдання 1
Скласти алгоритм: переміститись на 20 кроків, якщо є дотик до зеленого кольору, то сказати: «Ой», інакше — подумати: «Хм…».
Завдання 2
Створити проект, в якому рибка ганяється за черв'яком, керованим маніпулятором миша.
Вказівки до виконання
1. Вилучити з проекту Спрайт1.
2. Додати у проект новий спрайт:
натиснути кнопку Новий об'єкт;
вибрати теку Тварини, підтвердити вибір кнопкою ОК;
вибрати спрайт fish1;
натиснути кнопку ОК.
3. Завантажити зображення сцени underwater2 з теки Природа.
4. Обрати створений спрайт, перейти на вкладення Скрипти і скласти алгоритм для рибки, визначивши вказівки, які будуть повторюватись за умови, що вказівник миші не торкається рибки.
30.04
Урок 8. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Завдання
06.05
Конспект уроку. Реалізація програмногоипроекту відповідно до розробленогоисценарію.
Складіть проект для малювання чотирьох різнокольорових кіл.
20.05
Конспект уроку. Створенння реклами та презентація власного програмного проекту.
Створитии власний проект на вільну тему та надіслати на електронну скриньку krondauv@gmail.com
Зюзюн І.
19.03
19.03
Працювати в програмі Scratch, якщо є можливість завантажити програму
Завантажити можна за посиланням:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AIrlt8Q9SXuZQKY&cid=2D23D7F4A8E34A61&id=2D23D7F4A8E34A61%21148&parId=2D23D7F4A8E34A61%21105&action=locate
Урок 3. Створення та виконання лінійних алгоритмів
Презентація
Завдання для Практичної роботи:
1. За прикладом в презентації відтворити проект в середовищі Scratch.
2. Зберегти свої проекти під назвою "Практична робота Акваріум" та надіслати на електронну пошту
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
Янін І.
Урок 3. Створення та виконання лінійних алгоритмів
Презентація
Завдання для Практичної роботи:
1. За прикладом в презентації відтворити проект в середовищі Scratch.
2. Зберегти свої проекти під назвою "Практична робота Акваріум" та надіслати на електронну пошту
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
23.04
Урок 4. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічноі структури
Презентація
Завдання
Відео
Зображення до завдання
Вечір
День
Ніч
Ранок
Презентація
Завдання
Відео
Зображення до завдання
Вечір
День
Ніч
Ранок
23.04
Інструктаж з БЖД. Практична робота. Створення алгоритмів і програм з використанням розгалудження та повторенння.
Конспект уроку. Опис моделей у середовищі програмування.
Створити проект на вільну тему
Янін І.
12.03
Працювати в програмі Scratch, якщо є можливість завантажити програму
Завантажити можна за посиланням:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AIrlt8Q9SXuZQKY&cid=2D23D7F4A8E34A61&id=2D23D7F4A8E34A61%21148&parId=2D23D7F4A8E34A61%21105&action=locate
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
Урок 3. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Презентація
Завдання для Практичної роботи:
1. За прикладом в презентації відтворити проект в середовищі Scratch.
2. Зберегти свої проекти під назвою "Практична робота Акваріум" та надіслати на електронну пошту
Виконай завдання
Інтерактивні вправи
Розгадай ребуси
Завдання
Урок 3. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Презентація
Завдання для Практичної роботи:
1. За прикладом в презентації відтворити проект в середовищі Scratch.
2. Зберегти свої проекти під назвою "Практична робота Акваріум" та надіслати на електронну пошту
09.04
Урок 4. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічноі структури
Презентація
Завдання
Відео
Зображення до завдання
Вечір
День
Ніч
Ранок
Презентація
Завдання
Відео
Зображення до завдання
Вечір
День
Ніч
Ранок
07.05
Інструктаж з БЖД. Практична робота. Створення алгоритмів і програм з використанням розгалудження та повторенння.
Конспект уроку. Опис моделей у середовищі програмування.
Створити проект на вільну тему
Немає коментарів:
Дописати коментар