Величини
Інформатика, математика, фізика, хімія та інші науки використовують величини.
Величина – це кількісно виражене значення властивості об’єкта.
Приклади величин в інформатиці:
- ширина і висота вікна
- колір фону вікна
Приклади величин в математиці:
- довжина і ширина прямокутника
- площа прямокутника
- градусна міра кута
Приклади величин в фізиці:
- довжина шляху
- швидкість
- час
- густина речовини
Стала величина (константа) – величина, значення якої не змінюється.
Наприклад:
- число π
- густина повітря
Змінна величина (змінна) – величина, значення якої може змінюватись.
Імена величин:
- як правило, використовуються латинські літери, цифри,знак підкреслення;
- приклади імен величин:
a, b, c, s, x, y
sum, dob, rizn - в Scratch можна використовувати будь-які символи
Вказівка присвоювання:
- Використовується для надання значення змінній
- в одних мовах програмування використовується знак =, в інших :=
- наприклад:
a:=3;
a:=a+1;
b:=a*2;
c:=a+b;
Операції зі змінними:
- створення
- надання значення
- використання в обчисленнях
- виведення значення змінної на екран
Створити змінну
1.Блок «Величини» 2.Створити змінну 3.Ввести ім’я змінної 4.ОК |
Надання змінній значення
Надати певне значення | |
збільшити або зменшити значення змінної | |
використання арифметичних операторів |
Надання значення, введеного з клавіатури
Виведення значення змінної на екран
Приклад 1. Сума двох чисел
Приклад 2. Добуток двох чисел, введених з клавіатури
Виконай завдання
Завдання 1. Створити скрипт для знаходження добутку двох чисел (за зразком)
Завдання 2. Створити скрипт для знаходження периметру прямокутника. Значення ширини та висоти вводиться з клавіатури.
Немає коментарів:
Дописати коментар